cancelar
Showing results for 
Search instead for 
Do you mean 

hello

hello

Hello am 48 year man from somalia. Sorry for my bed england. I selled my wife for internet connection for play ''leage of legen'' and i want to become the goodest player like you I play with 400 ping on brazil and platinum 2. pls no copy pasterino my story

17 RESPOSTAS

Re: hello

que

Rex tremendae majestatis
Qui salvandos salvas gratis
Salve me, fons pietatis
Salve me, fons pietatis

que²

seis buttoto

só entendi a parte de 48 anos e jogar lol, ai stacko a caquita

Arauto

Ata, genial.

Aronguejo

nick br mas diz ser gringo
que?

Aronguejo

You está de brinqueixon with me

Aronguejo

@EU ODEIO A INTEL escreveu:

Hello am 48 year man from somalia. Sorry for my bed england. I selled my wife for internet connection for play ''leage of legen'' and i want to become the goodest player like you I play with 400 ping on brazil and platinum 2. pls no copy pasterino my story

pls no copy pasterino my story 

Arauto

HAHAHAHA SOMALIA ONLY WAR NO INTERNET SO FUNNY HAHAHAHAH

"As coincidências do presente são apenas consequências do passado~"

@Tio Flightstop buzzing my contar, or i will stol your baot

Dragão

Hi guise my name is francisco and im from brazil. i dropped from the potato factori to become best midlaner in ze world. i make huge progress and managed to climb from bronze v to bronze iv in only 3 months. love u scarra (best mordekaiser eu). sori for no propeller englando pls no copi pasterino macarroni ravioli spageti

wtf.. huehEUheuhUEHuehuEHuh

GeZus

@BRZI kkkkkkkkkkkkkkk

Esse ai tem diploma de Cambridge.

Eu sou um abacaxi.

@Talles L Martins pelo menos vc não vendeu a sua esposa para ter internet kkkkkkkkkkkkkkkkkk...não vendeu, né?

@BurningInFire Não, ela ta no meu porã... érr digo, ela foi dar uma caminhada... VOCÊ NÃO TEM PROVAS.